July 30, 2012

entri ini takda tajuk.



ikut hati, nak ja naik bangunan tinggi-tinggi.
dok sorang-sorang.
best.
takda yang kacau.
takda yang bising.
takda yang bermegah diri dengan cerita masing-masing.
takda yang buat muka hipokrit.
takda yang terjerit, terpekik, terlolong.
takda gelak tahap histeria.
sumpah best.
nak tulis semua masalah dalam kertas.
lipat jadik bentuk paper plane.
kumpul banyak-banyak.
naik atas bangunan tinggi,
buang semua kertas.
biar angin bawa pergi jauh-jauh.
dah tak kisah sapa pun yang akan jumpa kertas tu.
sebab takda yang tau sapa yang tulis.
aku tak pandai nak cerita masalah.
simpan sendiri.
mulut aku memang bising.
tapi hati aku sunyi.
serious, aku tak tipu.
nak langit, nak angin.
nak buang semua masalah.



masalah, pergi jauh-jauh.
terbang jauh-jauh.
aku dah penat. 

No comments:

Post a Comment